Fysiocentrum Huta Galung | Coronavirus
18734
single,single-post,postid-18734,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Maatregelen COVID-19 Coronavirus bij Fysiocentrum Huta Galung

Hillegom 2 mei 2020.

Beste patiënt,

Op 1 mei is door het RIVM bekend gemaakt dat de fysiotherapiepraktijken weer open mogen voor alle zorgvragen.

Voor Fysiocentrum Huta Galung staat jouw gezondheid en die van onze medewerkers voorop. Daarom doen wij er alles aan om iedereen met een veilig gevoel te laten langs komen. Uiteraard volgen wij daarbij de adviezen op van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu ( RIVM ) en onze beroepsgroep het KNGF.

Bij de volgende klachten en/of symptomen kunt u geen afspraak maken:

• bij ziekteverschijnselen (meer dan 24 uur) zoals neusverkoudheid, hoesten, koorts (meer dan 38 graden), of benauwdheid. Heeft u deze wél of heeft u deze recentelijk gehad, neem dan eerst contact op met onze praktijk voor meer informatie.
  • dit geldt ook voor de personen met wie u samenleeft.
  • als een persoon met wie u samenleeft corana heeft gehad, moet deze minimaal 14 dagen klachtenvrij zijn voor dat u een afspraak kan maken.
  • als u zelf een ex- corona patient bent geweest moet u tevens minimaal 14 dagen klachtenvrij zijn voordat u hier kan revalideren.

Onderstaande regels hanteren wij als u gebruik wilt maken van onze diensten:

Binnenkomst:
  • kom maximaal 5 minuten voor uw afspraak pas de praktijk binnen. Bent u eerder dan vragen wij u buiten de praktijk te wachten.
  • alleen diegene die een afspraak heeft met de fysiotherapeut mag de praktijk betreden. Met uitzondering van 1 ouder van kinderen jonger dan 12 jaar.
  • bij binnenkomst vragen wij u de handen te desinfecteren met de desinfectiegel. De inhoud van het zakje is voor 2x.
  • neem altijd een eigen badlaken mee voor de hygiene. De bankhoezen mogen niet meer gebruikt worden.
  • contact met het balie personeel kort en duidelijk en op gepaste afstand.
Behandeling:
  • houd afstand van de mede patienten.
  • sportkleding thuis aantrekken en alleen de binnen sportschoenen in de kleedkamer aantrekken.
  • kluisjes en douches mogen niet meer gebruikt worden. Dus neem geen waardevolle spullen mee!
  • gebruik van toiletten alleen bij hoge nood en dan altijd zelf de kraan en deurknoppen desinfecteren met de spray.
  • in de praktijk altijd 1,5 meter afstand houden van de mede patienten en fysiotherapeuten.
Oefenzaal:
  • tot nader orde worden er geen medische trainingen in groepsverband gegeven. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden van individuele medische trainingen.
  • gebruik van de oefenzaal alleen in overleg met uw behandelaar en maximaal 30 minuten. En altijd met handschoenen!
  • er mogen maximaal 6 patienten in de zaal met in acht genomen de 1,5 meter afstand.
Vertrek:
  • de handschoenen bij het verlaten van het pand graag in de prullenbak bij de ingang gooien.

Sorry, the comment form is closed at this time.